| 
			 Podstawa prawna: art. 92-95 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1741ze zm.). 
			I. WYMAGANE DOKUMENTY: 
			1. Karta zgonu wydana przez służbę zdrowia. 
			2. Dokument tożsamości osoby zmarłej. 
			3. Do wglądu: 
			
				- dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon,
 
				- dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej
 
			 
			II. OPŁATY: 
			
			III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 
			Niezwłocznie 
			IV.JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: 
			Urząd Stanu Cywilnego  w Barlinku pokój nr 11 Tel. 95 7465-548 lub 95 7465-549 
			V.TRYB ODWOŁAWCZY: 
			BRAK 
			W przypadku konieczności sprostowania lub uzupełnienia treści aktu - wniosek do Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego o sprostowanie lub uzupełnienie treści aktu zgonu. 
			W przypadku konieczności unieważnienia aktu - wniosek do Sądu Rejonowego w Myśliborzu o unieważnienie aktu zgonu. 
			VI. UWAGI: 
			1. Zgłoszenia zgonu może dokonać najbliższa pozostała rodzina osoby zmarłej, a mianowicie: 
			- pozostały małżonek(ka); 
			- krewni zstępni; 
			- krewni wstępni; 
			- krewni boczni do 4 stopnia pokrewieństwa; 
			- powinowaci w linii prostej do 1 stopnia. 
			2. Po rejestracji zgonu wydawany jest  1 odpis skrócony aktu zgonu 
			Rejestracji zgonu dokonuje się w Urzędzie Stanu Cywilnego w miejscowości,  w której  nastąpił zgon. 
			 |